Header

zaterdag 14 december 2013

KLM Product Nieuws

- Sergio Herman consulting chef voor World Business Class
Sergio Herman, chefkok bij restaurants Oud Sluis in Sluis (Michelin bekroond), Pure C in Cadzand en The Jane in Antwerpen, vervangt Richard Ekkebus als consulting chef voor de business class. Van 1 december
2013 tot eind september 2014 kunnen passagiers die vanuit Amsterdam intercontinentaal in WBC vliegen zijn gerechten proeven. 
Het is de tweede keer dat Herman de gerechten voor KLM samenstelt.

Klik op "meer lezen" voor de rest van dit artikel








- Nieuwe À la carte maaltijden
Voor de Economy Class heeft KLM twee nieuwe à la carte maaltijden geïntroduceerd. Voor een meerprijs van rond de 15-20 euro kunnen passagiers op intercontinentale Economy vluchten een bepaald menu bestellen. 
De nieuwe menu's vervangen de vorige Dutch Tradition en Cold Delicacies en bestaan uit het volgende:

Captain’s choice

Ontdek de in de cockpit favoriete à la carte gerechten. Begin uw maaltijd met een delicate zalmtompouce, dillecrème en groene asperges.
Vervolgens geniet u van een hoofdgerecht van gesmoord kalfsvlees met zachte mierikswortelsaus. Daarnaast serveren we smaakvolle komijnaardappelen met een gezonde dosis spinazie, worteltjes en zilveruitjes.
Tenslotte kunt u zich op onze beroemde chocolade-kokosmousse storten. Bij de koffie en thee verwennen we u met extra zoetigheden.


Champagnediner

Trakteer uzelf op pure luxe, inclusief flesje champagne en extra zoetigheden bij de koffie en thee. Als amuse bij uw glas champagne begint u met haringkaviaar met Pommes Tzarine – luchtige aardappelpuree met crème fraîche en bieslook.
Uw salade met licht gerookte tonijn met sesamkorstje serveren we op Romeinse sla met een traditionele Caesar-dressing en Parmezaanse kaas.
Vervolgens geniet u van knapperig gebakken en dun gesneden runder-rib eye, bereid in een pikante Koreaanse marinade. Roergebakken groenten en een gevulde wrap met gebakken rijst completeren uw hoofgerecht.
Besluit uw feestelijke maaltijd met kersen gemarineerd in balsamico met een mousse van kaneel en meringue.

- KLM toont reactietijden van Facebook en Twitter support 
KLM heeft op haar pagina's op Twitter en Facebook een widget ingevoerd waarin de verwachten tijd staat vermeld totdat je antwoord krijgt een op gestelde vraag. Hiermee wil KLM transparant tonen of ze zich ook echt aan de belofte houden om binnen 1 uur te reageren. Voor zowel Twitter als Facebook staan de tijden ook vermeld op KLM.com (klik) .
Social media is erg belangrijk voor KLM. Na afloop van mijn laatste vlucht riep de purser na landing zelfs om dat het mogelijk is KLM via social media een vraag te stellen. 
Ik gebruik Twitter erg vaak om KLM te contacteren en vind dit erg aangenaam. Met mij vele anderen, want KLM schijnt per week 30.000 berichten via social media te verwerken! 

- KLM lanceert cadeauservice aan boord
KLM lanceert de unieke cadeauservice KLM Wannagives op intercontinentale en Europese langeafstandsvluchten. Met deze service biedt KLM mensen de mogelijkheid om vrienden of familieleden op een hoogte van meer dan 10 km te verrassen met een cadeau.  




Via de webshop klm.com/wannagives biedt KLM een ruim assortiment aan: een glas champagne, een extra comfortabele stoel, een flesje parfum of een doos bonbons. Het prachtig ingepakte cadeau wordt overhandigd door de KLM crew, inclusief een kaartje met daarop een persoonlijk bericht van de gever. 
In lijn met KLM's ‘Little Acts of Kindness’, is KLM de eerste luchtvaartmaatschappij die een compleet assortiment cadeaus biedt om vrienden of familieleden aan boord te verrassen.
KLM Wannagives biedt bovendien bezorging aan huis, dus het is ook mogelijk om thuisblijvers te verrassen. Flying Blue-deelnemers kunnen hun Miles gebruiken in de webshop.
Weer een extra manier voor inkomsten zal ik maar zeggen...

- Nieuwe boardingprocedure voor Europese vluchten
KLM heeft in samenwerking met de TU Delft een nieuwe boarding methode ingevoerd op Europese vluchten. Passagiers moeten nu een nummertje trekken waarbij een computer de ideale volgorde bepaald voor een zo kort mogelijke instaptijd. Dit hangt af van zitplaats, Elite status enz.
Voor meer informatie, zie graag Flyertalk (klik)

- IFE
Het inflight entertainment systeem is nu gedurende de gehele vlucht te gebruiken. Dus vanaf het moment dat je in je stoel zit. Voorheen was het syteem pas na het opstijgen beschikbaar en werd het voor de landing uitgeschakeld.

-Economy Comfort
Ook de Fokker 70 vloot biedt nu Economy Comfort stoelen aan, met een aantal centimeter meer beenruimte. 

Alle media: KLM Mediarelations

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen