Header

donderdag 13 februari 2014

Turkish Airlines Miles&Smiles Elite pakket binnen

10 maanden geleden begon ik het proces een status match aan te vragen bij Turkish Airlines' Miles&Smiles. Eind juli werd mijn niveau geupdraded naar Elite (Star Alliance Gold) maar het memberpack met lidmaatschapskaart bleef uit.
Ondanks herhaaldelijk geprobeerd te hebben een nieuwe kaart te bestellen via de website bleef ik met lege handen zitten. Ook herhaaldelijke emails naar de TK customer service hielpen niet. Na zes maanden had ik er onderhand wel genoeg van en wendde ik me tot het Turkish Airlines kantoor in Nederland. Ook na hun interventie duurde het nog ruim 2,5 maand maar gister vond ik dan eindelijk post van Miles&Smiles in de brievenbus.
Het Nederlandse kantoor had mijn pakket ontvangen en doorgestuurd.

Klik op "meer lezen" voor de rest van deze post



In de verpakking een welkomsbrief, 2 luggagetags met straps en natuurlijk het belangrijkste; de Star Alliance Gold lidmaatschapskaart die nog 1,5 jaar geldig is!
Het heeft wel even geduurd en als ik naar de Flyertalk thread kijk is dit voor vrijwel iedereen zo. Wacht je ook nog op je kaart? Laat Miles&Smiles Turkije dan links liggen en wend je tot de vertegenwoordiging op Schiphol!








Ben je ook geïnteresseerd in Star Alliance Gold status die voor twee jaar geldig is vanaf datum van match? Turkish matched Skyteam Elite Plus, Oneworld Emerald en zelfs andere Star Alliance Gold leden naar hun Elite level! Hiermee krijg je alle Star Gold voordelen als priority behandeling, lounge toegang en extra bagage. Klik hier voor meer info over de status match campagne!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten