Header

maandag 3 februari 2014

Geselecteerd als Privium Plus tester!

Ik ben erg enthousiast om te vertellen dat ik ben geselecteerd voor de Privium Plus trial, die Schiphol organiseert! Privium is een programma van Schiphol om door middel van irisherkenning sneller de grens te passeren, naar verluid in maar 10-15 seconde! Iedereen met een Europees paspoort kan lid worden, er is geen behoefte om frequent flier te zijn.

Privium heeft een aantal (reis)bloggers uitgenodigd om deze dienst te ervaren en te beoordelen, en ik ben er één van. Het betreft het Privium Plus pakket gedurende 6 maanden waarin naast het basale passeren van de grens d.m.v. de irisscan (Privium Basic) ook andere voordelen zitten zoals business class inchecken bij een aantal airlines, toegang tot de Privium Clublounge, speciale parkeerplekken en ook toegang tot de loopbrug naar de Schengen pier. En flink pakket aan voordelen dus die zeker van pas komen als je geen Elite member bent.

Volgende maand vlieg ik met Emirates naar Dubai. Ik ben daar helaas geen Elite member maar met het Privium Plus lidmaatschap mag ik daar toch business class inchecken en via de Privium laan kan ik ook bij de Marechaussee de rij voorbijgaan. Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal uit gaat pakken. Nog een paar weken wachten dus en dan kom ik met een volledige review en beschrijving!

Voor die tijd zal ik ook nog posten hoe de intake en irisscan werkt in de Privium Lounge in Vertrekhal 1 op Schiphol.

Disclaimer: Hoewel Privium mij met dit (tijdelijke) lidmaatschap sponsort, hebben zij geen invloed op de uitgedrukte meningen. Alle uitlatingen zijn van mij en mij alleen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten