Header

vrijdag 10 mei 2013

KLM voert 'preferred seats' in op alle intercontinentale vluchten

Het ziet er naar uit dat KLM op al haar intercontinentale vliegtuigen de 'preferred seats' introduceert. Voor meer informatie hierover, zie mijn vorige post . Op KLM.com zijn alle stoelindelingen reeds geupdated.
Voor mijn vlucht in juni zie ik in Manage Mijn Boeking (B772) nog niet de gewijzigde stoelstructuur. Blijf geboekte vluchten wel in de gaten houden als je al een stoel had gekozen die nu in de preferred zone zou vallen. Bij de invoer van de trial werd ik zomaar uit mijn stoelen gezet omdat ze ineens een betaalde optie werden. Een telefoontje naar de KLM Elite lijn loste dat weer op en ik zit weer op mijn originele stoel.
Blijf reserveringen dus in de gaten houden om teleurstelling bij check in te voorkomen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten