PH-BFK is nu nog in Beijing voor de modificatie maar alle verdere vliegende kisten zijn reeds omgebouwd. Dit betekent dat je gegarandeerd een full flat stoel hebt als je naar een bestemming per B747 vliegt.
De huidige B747 bestemmingen zijn (aan veranderingen onderhevig, geen garanties!):
CTU 74M CUR 744 (apparently from 30 Jun with an A330?) HKG 74M IAH 74M both flights ICN 74M (note there are also KE codeshares operated by A330) JFK 74M for KL643 (note there are also KLM flights operated by B772 and Delta codeshares per A330) LAX 744, 74M from 8 Jun MEX 74M NBO 744 (note there are also KQ codeshares operated by B772) NRT 74M ORD 74M PBM 744 PEK 74M (note there are also CZ codeshares operated by A330) PVG 74M both flights SFO 744 SXM 744 YYZ 74M mixed with A330 on KL695, 74M scheduled on -2-456-(note KL691 is operated by MD-11)
Nu gaat KLM verder met de Boeing 777-200ERs maar zover ik weet worden de eerste 2 pas in december omgebouwd! Wat mij betreft duurt dit veel te lang maar ik zal updates blijven geven zodra ik meer info heb!
Meer over de nieuwe World Business Class van KLM:
Geen opmerkingen:
Een reactie posten