Header

woensdag 18 juni 2014

Etihad Guest Gold memberpakket + status match

Begin dit jaar had Etihad een frequent flier promo (klik) waarbij ze Gold of hogere members van andere frequent flier programma's zouden matchen naar Etihad Guest Gold (middelste level). Ik was er vroeg bij maar snel daarna wijzigden EY de voorwaarden waardoor je een adres in de VAE moest hebben om in aanmerking te komen. Maandenlang hoorde ik niks meer van Etihad dus ik dacht er niet meer aan.

Tot mijn verbazing lag er afgelopen week een dikke envelop uit Abu Dhabi in de bus. In de bijgesloten brief stond dat mijn aanvraag alsnog succesvol was geaccepteerd naar EY Guest Gold dat de volgende voordelen biedt:


Klik op 'meer lezen" voor de rest van dit artikel.



Wat er in het pakket zat:

  • Guest Gold kaart
  • Twee bagage Gold kaarten met labelhouders
  • Welkomstbrief 




Ik heb de match niet zo zeer aangevraagd omdat ik voortaan Etihad wil gaan vliegen voor longhaul maar vooral speculatief omdat Etihad middels haar partner Etihad Regional (voorheen Darwin) en Air Berlin sterk uitbreidt in Europa. Vooral de samenwerking met AB is interessant. Helaas is er nog geen Elite reciprociteit op pure AB vluchten binnen Europa, alleen op codeshares naar/via Abu Dhabi. Wie weet wat er nog komen gaat wat dat betreft, mijn kaart is geldig tot 2016. 

Mocht je ook geïnteresseerd zijn in een status match bij Etihad Gold, dan is er speciaal voor Nederland nog een promo. Etihad Nederland biedt Privium leden die een Etihad ticket kopen voor 1 augustus een match aan tot aan Gold level. 


Privium leden ontvangen gratis status matchBoek voor 1 augustus 2014 een ticket bij Etihad Airways en ontvang een gratis status match met uw huidige frequent flyer programma. Zo hoeft u niet opnieuw te beginnen bij het Etihad Guest programma. De maximale status match is Etihad Guest Gold.Wilt u een Etihad Guest status match aanvragen? Mail dan uw boekingsreferentie onder vermelding van ‘Privium status Match’ en een kopie van uw huidige frequent flyer kaart en balans naar amssales@etihad.ae.

Echter ook als niet-Privium lid zou ik dit proberen. Etihad biedt een goed product aan vanaf Amsterdam met gegarandeerde full flat stoelen in de Pearl Business Class op al haar longhaul vluchten (in tegenstelling tot Emirates).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten